В центре внимания:

Московських пропагандистів позбавили акредитації

Московських пропагандистів позбавили акредитації

Телеканал RT більше не зможе на регулярній основі висвітлювати події у низці американських вищих органів влади. А все тому, що офіційно відкликано акредитацію цього засобу масової інформації у Конгресі Сполучених Штатів. Про це у четвер, 30 листопада, повідомили провідні інформаційні агенції світу з посиланням на Associated Press.

Раніше на вимогу Міністерства юстиції канал RT зареєструвався як «іноземний агент». Цей статус присвоюється приватним особам і компаніям, які поширюють у США інформацію «за дорученням зарубіжних урядів і політичних партій».

RT — російська державна багатомовна телевізійна компанія з широкою мережею, яка орієнтована на закордонну аудиторію. Діє з 2005 року, фінансується урядом Росії, центральний офіс розташовано у Москві.

Источник

Читайте также
Пошарити у ВК Пошарити у Facebook Пошарити у Twitter Пошарити у ЖЖ Пошарити у ММ Пошарити у Однокласниках

01.12.2017 3:40 | Ольга Рубайло

Все права защищены © 2001-2017 Орбита Львов
Любое копирование материалов с сайта orbita-lviv.com без ссылки на источник запрещается.